Monday 30 September 2013

MENTOR NO.1

Mentor No. 1 di hati saya bukan DR AZIZAN OSMAN

TETAPI

ARDI PUTRA BIN DAROS
Suami,Ayah, Sahabat Karib saya.

Dia lah MENTOR NO.1 saya sebenarnya.

KENAPA EK?

Kerana dia saya cuba berbisnes
Kerana dia saya jadi taksub berbisnes
Kerana dia saya keluar dari tempurung (dulu katak dlm tempurung)
Kerana dia saya menjadi luar biasa
Kerana dia saya hentam je dalam bisnes
Kerana dia saya sanggup ke KL seorang diri semata-mata mencari barang untuk di jual
Kerana dia saya sanggup lupakan Ijazah yang saya pegang
Kerana dia saya sanggup keluarkan banyak modal...rasa2 kalo dah 6 tahun berniaga RM200k dah abis
Kerana dia saya berani buat pelbagai bisnes

Berapa banyak kerana dia la...bole buat lagu nih

KENAPA DIA INSPIRASI SAYA?

Ada kisah dia. Tapi simpan dulu.Esok , lusa tulat saya cerita juga.
Sediakan TISU skali hahah

"HIDUP INI INDAHKAN?" ... 

Tapi Dr Azizan Osman tetap 
Mentor Pemasaran No.1 di Asia


1 comment:

  1. congrate yunk.... dah bukak blog. aku nak tau gak camana ko leh terjebak buat bisnes nih.... rajin2 update ok... Ni blog aku..
    http://sweetlittlecastle.blogspot.com/ jangan lupa scroll kat bawaj pastu klik Join This Site ok... :D

    ReplyDelete